Kateli

indelicately put

2009-01-27

Jag lever!

Och jag är seg seg seg. Men. Blogga ska jag. Då är det bra att börja försiktigt.

2008
Årets skiva: Markus Krunegård - Markusevangeliet och The Indelicates - American Demo.
Årets fest: Musikfesten. Trots uteblivna skandaler.
Årets läsning: Gaiman och Tolkien räddar mitt liv. Alltid och för evigt.
Årets teveserie: Gossip Girl som årets nykomling. House. Blackadder som årets veteran.
Årets samarbete: Viharyalägret, tror jag allt.
Årets nostalgi: Musikåren.
Årets ångest: Jag räcker inte till.
Årets vuxenpoäng: Fast förhållande.
Årets klubb: Första fjärdedelen av året var det Dåliga Gatan. Sen slutade jag gå ut. Alla klubbar känns tråkiga och stela.
Årets naturromantik: Hundberget.
Årets lärdom: Jag kan, jag orkar.
Årets (lilla) besvikelse: Klubbklimatet. Sommarschemat.
Årets (stora) besvikelse: Förhållandet blev på distans. Obra. Fast det är ju bara distansen som är en besvikelse.
Årets glädje i olyckan: Älskar. Älskad.
Årets sport: Konståkning och stretchingtävlan med Erika.
Årets spelning: Markus eller Mando.
Årets djur: Säl, pingvin, get, hund och häst.
Årets färg: Grått.
Årets butik: SF-bokhandeln.
Årets citat: "Skaka gubbe!"
Årets beroende: Kaffe, Anders.

1 kommentarer:

Klockan 2:54 em , Anonymous Anonym sa...

Två månader mellan de två senaste inläggen! Vad kommer "Jag lefer!" att betyda? 6 veckor? Eller "på tredje dagen..."?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida